niedziela, 13 maja 2012

Teorie spiskowe

David Icke, Iluminaci i cała masa skojarzeń z tym. Opowiem wam jak to było gdy zacząłem na ten temat czytać. Po pierwsze Icke. (Kto to jest?) Któregoś wieczoru zacząłem oglądać jego konferencję na YouTube. Zaczęło się niewinnie. Zamachy na Kennediego, WTC itd. Potem sekta Iluminatów, ograniczenie wolności. Nie potrafię opisać co działo się w mojej głowie. Że to wszystko jest złe. Icke pokazał, że tak Katolicyzm, satanizm, Iluminatów można wrzucić do jednego worka, że wszystko jest złe. To pokazał w pierwszej części filmu. Że Jezus to tak naprawdę jakiś pogański szatan. (Miał dowody!) Te części były bardzo długie więc po pierwszej skończyłem oglądanie i zacząłem rozmyślać. Icke usunął u mnie pogląd na to co jest dobre a co złe podał dowody na to, że Jezus też jest tak samo zły jak szatan. Dobrze, ale to CO JEST DOBRE? Miałem pustkę w głowie. Icke daj coś w zamian!!! Następnego dnia obejrzałem drugą część. Dał coś w zamian. Czakry, horoskopy, aury, numerologie, czary... Byłem tak w niego zapatrzony... Ślepo! W ciągu czterech godzin filmu potrafił wykorzenić ze mnie wiarę w Boga! Co to za wiara którą jakiś dziennikarz w ciągu 4 godzin umie zniszczyć! Nigdy. Jak chcecie to obejrzyjcie ten film, ale pamiętajcie, że to następne narzędzie do zniewolenia, i odsunięcia od Jezusa. Także moim zdaniem żadni wężowi ludzie, Iluminaci nie istnieją natomiast istnieje SZATAN i jego słudzy np.masoni. Im zależy na tym by w szatana nie wierzyć bo jednocześnie nie wierzysz i w Boga. A Icke to kolejny który chce nas sprowadzić na złą drogę. Uważajcie na niego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz